mnie nie widać! yay!

poniedziałek, 13 listopada 2017

Kairo_503 - "Kuna za kaloryferem" [FANFICTION]



Pamiętacie, jak mówiłem, że postaram się wstawić czwarty rozdział w najbliższych dniach od publikacji trzeciego? Nie wierzcie mi.
Co mogę powiedzieć o tym rozdziale? Cóż, z każdym rozdziałem coraz lepiej czyta mi się tego fika i w sumie ciężko powiedzieć, dokąd zmierza fabuła. Błędy są z grubsza takie same, jakie wymieniłem w poście z pierwszym rozdziałem, ale jest ich mniej niż poprzednio. Zatem życzę Wam miłego czytania!


A i jeszcze dwie sprawy:

Po pierwsze, szanuję nawiązanie do tytułu książki. Co prawda jej nie czytałem, ale nawiązania do książek zawsze szanuję. No, prawie.

Po drugie:
"Ruszył pewnym krokiem w stronę zatłoczonego budynku szkolnego. Miał cudowne uczucie, że zaczyna nowe życie."
Cudowne uczucie podczas wchodzenia do gimnazjum? Albo zootopijskie gimnazja są inne od polskich, albo się srogo zawiedzie w kolejnych rozdziałach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz